tisdag 13 maj 2008

INBJUDAN

Som alla vet ska allt vara inlämnat innan den 30 Maj. Efter den dagen är allt klart och stressen kan försvinna. Därför ska det firas genom att grilla hemma hos mig den 31 Maj som är en lördag.
Alla som läser denna blogg är hjärtligt välkomna. Det ni ska ha med er det ni ska grilla, och någon kan ta med sig en filt, är kubb och andra utomhus prylar som vi kan sysselsätta oss med. Det som bjuds hemma hos mig är dricka (icke alkohol), chips, dipp och diverse tillägg som ketchup.
Om alla samlas klockan två i Älvsjö station och går i en samlad trupp hem till mig, för vissa av er borde hitta. Grillningen ställs bara in om det är dåligt väder, och ni kan inte skylla på skolarbete.
Eftersom detta är en inbjudan krävs det ett svar från er, och det lämnas bland kommentarerna och skriv under ett hemligtnamn. Detta får inte pratas om i skolan!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ellen DeGeneres signar upp sig.

Anonym sa...

Cha-Cha kommer var på plats!

Anonym sa...

Ah, vilken miss! :( och så gick det inte att radera och skriva om kommentaren..

Anonym sa...

Lenny är på!

Anonym sa...

Dr. Bumble bee will be there.

Anonym sa...

Count me in.

Anonym sa...

Buzz Lightyear och Slinky kommer att infinna sig.

Anonym sa...

see you there!

Anonym sa...

Adda mig. Kille_med_stor87@hotmail.com

Anonym sa...

Jag har redan addat dig, min kära.