tisdag 13 maj 2008

Jag är ingen ond människa

Hejsan alla tappra blodgivare! Cissi och Pia blev det kanske bara i slutändan? Jag var tvungen att avvika, efter att min mor hade påpekat dumheten i att dränera sig på energi man inte har, när det är två och en halv vecka kvar till superdupermega-deadlinen innan studenten, och man har 3477 skolarbeten kvar att avklara på den tiden. Hon hade en ganska övertygande poäng där. Men nästa gång följer jag med, jag lovar! Förutsatt att den gången infaller efter studenten, då.

Och för övrigt vill jag bara påpeka att min anledning är långt mer giltig än Annas..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får inte ens ge blod. Försök gissa vilken anledning, det blir spännande ;)

http://www.geblod.nu/general.aspx?PageId=6

Anonym sa...

Avbruten graviditet/missfall?

Anonym sa...

Det är såklart för att du varit på Kuba för inte så länge sen :)

Anonym sa...

större kirurgiska ingrepp gissar jag på.. jag tycker minsann att din näsa ser lite rakare ut än förut!