söndag 14 december 2008

Lucia Andreas

19 kommentarer:

Anonym sa...

Andreas är bäst, ingen protest!!

Anonym sa...

Massa protest, han luktar lite häst.

Hemlighetsspridaren sa...

Läser någon här fortfarande?

Jag vet en hemlighet ska ni veta.
En i infokompisgänget har tatuerat sig, fast inte sagt det till någon. Vem kan det vara? Gjordes det på fyllan?

Snopp!

Emma sa...

Haha, vad kul att lasa bloggar fran ett internetkafe. Hoppas ni har det bra i Sverige.

Jag tror att det ar Oliver som larvar sig och skriver i knappa pseudonymer. Jag trodde det dar larvet var over nu? Ingen har tatuerat sig!

En nakenfis sa...

Det är ju FC-Z Andreas! Haha, fan vad kul. Jag gillar er blogg!

Anonym sa...

Synd att du börjat läsa den ett år försent.

Nakenfis sa...

Det gör inte så mycket. Jag älskar fortfarande er blogg. Så jävla rolig!

Vad heter du, min anonyme vän?

Anonym sa...

Du frågar efter mitt namn? Jag valde att skriva ett inlägg som "Anonym" av en anledning. Tänk i någon minut så kanske du kommer på varför... Exakt! Jag vill inte att folk skall veta vad jag heter eller vem jag är. Integritet skattas högt av mig, och även resten av min klan.

Varför är du naken? Det är äckligt.

Nakenfis sa...

Jag är naken. Det är äckligt.

Vilken klan tillhör du? Är du skotte eller rasist?

Anonym sa...

Varken eller. Bostongurka.

en nakenfis sa...

Shut the fuck up and suck my black dick!

Anonym sa...

Bostongurka suger inte. Har aldrig gjort. Kommer aldrig att göra.

Mehmet sa...

Nej, det är squeeze-bottle.
Från Felix!

Anonym sa...

Mehmet, du bör hålla dig utanför det här ifall livet ditt är kärt...

Barney sa...

Du håller dig borta från Mehmet, annars får du med mig att göra!

Capisce?

Anonym sa...

Swarley, gå och lägg dig.

Swarlos sa...

Sluta leva ditt liv genom TV-rutan okej? Det är patetiskt okej?

Okej?

Anonym sa...

Fuck the you

Benny Jansson sa...

Det här börjar spåra. Lugna ner er nu, gräbbs.