lördag 22 november 2008

Ny Tävling


Vem är detta?

12 kommentarer:

Anonym sa...

Efter lite facebookletande och svaga ansiktsminnen från soffsittandet:

Kroppen tillhör en ung man vid Anton Söderling.

(Bara för att jag själv har googlat mig själv ett flertal tillfällen, och skulle bli ganska chockad om jag fann en blogg med okända människor/ytliga bekanta som skriver om mig, ännu mer så om de hade en bild på min rumpa):

Vi gillar dig Anton och önskar dig allt väl i livet!

Anonym sa...

Fy fan vilka tomma ord! Du borde skämmas...

Anonym sa...

Ser han inte huvudlös ut?

Jag tror det är Jonas, han hade väl skåp där?

Anonym sa...

Ina, jag menade det verkligen. Jag är en människa som önskar lycka åt alla människor här på jorden, vissa kanske kallar mig för en naiv smilfink på grund av detta. Trots det önskar jag dessa människor väl i livet. Jag önskar även dig väl i livet, trots ditt tidigare påhopp, jag hoppas att du är så lycklig som möjligt.

Nej, det är inte Jonas.

Anonym sa...

Nej...Jonas hade faktiskt överskåpet :)

Anonym sa...

Anonym, det är bara en myt...

Anonym sa...

Du är en myt

Anonym sa...

Sebastian heter hAn och han slog jämt huvuDet i lådan när han ställdE sig upp igen.

men ännu Mer spännAnde är väl frågan, vems strumpbyXa är det i den vänstra delen av bilden?

hoppas allt är bra med er allihop

Anonym sa...

Det är Inas.

Jag vann och ni förlorade. Jag älskar er förlorare trots att jag vann och ni förlorade.

(Det är intressant att Alexander inte har skrivit föregående inlägg. Vem kan det vara då?)

Anonym sa...

Någon människa med mycket tid?
Eftersom han/hon tagit sig tid att skriva in stora bokstäver i orden. Så kallat "playahead-språk"...

En omogen människa måntro? Kanske någon utanför detta infokompis-gäng?

Anonym sa...

Sade Max.

Anonym sa...

typiskt max..