onsdag 9 juli 2008

Makeover!

Kära Infokompisar! Jag har nu bestämt mig för att frivilligt ta på mig uppdraget att uppdatera bloggens utseende. Ny överskrift, ny beksrivning samt bilder på alla oss Infokompisar i studentmössor ska vi ha, vad jag minns. Eftersom jag inte riktigt känner mig berättigad att själv bestämma vilka som ska få ha med sin bild (till exempel har Anna och Micke inte varit speciellt aktiva i bloggandet, men dessa två är trots det självklara på sidan) så har jag nu bestämt att vi gör som följer;
1. Bestäm om du vill ha din bild i bloggen eller inte
2. Välj en bild på dig i studentmössa, att föredra är en bild på inte alltför långt avstånd.
3. Mejla bilden till ikompisar@hotmail.com.
Vill man ha en bild måste man skicka in en, annars utgår jag ifrån att du vill utebli. Fotot kommer upp så snart det är mottaget!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste bara lägga till att jag inte är aktiv i bloggandet för att jag inte kan logga in. Jag läser den nästan dagligen.

Anonym sa...

Mycket bra initiativ Ina! Och en bra regel :) Jag ska leta upp någon charmig bild på mig själv, höhö ;D