onsdag 9 juli 2008

Inkorgsrensning

Jag bestämde mig för att rensa sms-inkrogen, och hittade en del mysiga, typiska infokompis-sms som jag tänkte dela med mig av.

Pia och Cissi landsförvisade mitt nya husdjur :(
Från Felicia

Nu skäms jag lite, läser Jenna Jamesons bok "att älska som en porrstjärna" framför en präst
Från Felicia

Ja sorry. of courre. Förla jag är trött. men det är som julafton Och min födelsedag imorgon! det har inte att sova...!
Från Anna (Vad jag vet var Anna helt nykter, och jag har inte ädrat på gemener och versaler, precis så här ser sms:et ut)

Oh, en pirat! Hon har i alla fall en papegoja på axeln :) Fett coolt, jag vill också ha en :/
Från Cissi

Är jag på din dödslista nu? :/
Från Cissi

Det var en sjuk känsla att försöka låtsas att jag hängde över ett stup i en dörröppning :O
Från Oliver

Österrike. De har bergsgetter tror jag. Och så kan man köpa bacon, den ska tydligen vara god
Från Cissi

Okej, jag skiter i hur många gasmasker jag måste stå ut med. Ska the Kooks till arvika så ska jag också dit! :O
Från Anna

Klappa soffan från mig :)
Från Felicia

Bland det värsta jag vet är att få hicka precis när man lagt sig i sängen för att sova.. Hela sängen rör sig ju varje gång jag hickar! Tur att jag inte har vattensäng, då skulle jag bli sjösjuk.. ^^
Från Cissi

Inga kommentarer: