torsdag 8 maj 2008

Let's save the world! (kanske inte riktigt så extremt, men nästan)

Ärade vänner!

Jag vet att det är ett par stycken av er (Ina, Anna och Elin) som varit positiva till att på tisdag följa med mig till blodcentralen för att anmäla er som blodgivare. Jag förväntar mig nu att ni gör detta och därför vill jag här påminna er om denna spektakulära händelse! Mitt förslag är att vi ses utanför Karolinska Sjukhuset klockan elva på tisdag och ni tar er dit genom att åka med den blåa, fina bussen från slussen. Nummer tre är dess nummer och den går hela vägen till Karolinska Sjukhuset. Där möter jag er. Klockan elva alltså. Karolinska Sjukhuset.

Om någon annan också känner för att rädda lite liv och känna sig väldans bra några gånger om året är ni också välkomna såklart! :) Låt oss rädda världen tillsammans!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lita på mig att följa med dig och rädda världen! :)

Anonym sa...

Jag följer med, men jag vill inte lova nånting...