tisdag 26 februari 2008

Min coolaste sms-kompis

Det är med smsande är en fin konstform, och sedan comviq kompis introducerade fria sms för 2 (3.. 4?) år sedan har smsandet bland infokomparna nått oanade höjder. Därför tänkte jag starta en ny kategori här på bloggen! Sms-kategorin! Eftersom den solklara sms-mästaren ju så klart är Felicia, tänkte jag dedikera detta första inlägg i kategorin åt henne, men fyll gärna på med trevliga sms från andra människor också (även om jag känner på mig att just Felicia kommer att domniera kategorin..)

"Nu står jag i kylan och äter passionsfrukt"
Från Felicia till Ina

"Min mamma har ätit upp Oskar! :("
Från Felicia till Ina

"Gissa en gång, om du gissar fel eldar jag upp ditt skåp"
Från Felicia till Ina

"Bland massor med blommor och världen är upp och ner.."
Från Felicia till Ina

"Höger, Vänster, Mitten? :)"
Från Felicia till Ina

"Pojkvänner borde förbjudas ute! :("
Från Felicia till Ina

"Kan någon förklara för mig varför jag har gått runt med ett paljetthjärta på halsen?"
Från Felicia till Ina

"Du har minnits rätt :)"
Från Felicia till Ina

"Det kändes som att han skulle suga ut min själ när han tittade på mig!" (angående en argsint busschaufför)
Från Felicia till Ina

"Maha, jag blir cynisk när jag sover för lite, så vänta bara tills imorgon!"
Från Felicia till Ina

"Vem dödade Cissi, ingen vet!"
Från Felicia till Ina

"Haha! Vågar jag vara pirat i bredäng?"
Från Felicia till Ina

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååh, vilken bra kategori! Jag ska genast publicera min och Felicias godnattsaga som vi skapade under en lektion med Bernt! :)

Anonym sa...

Vilket jag inte alls kan göra, eftersom jag just insåg att för ungefär en timme sen raderade jag hela min utkorg.. Jag är dum ibland. Väldigt dum.

Anonym sa...

*klappa cissi på huvudet*