tisdag 26 februari 2008

Allas vår smskompis.

Här kommer lite random SMS från Felicia till mig.

- Jag ska nog göra upp en lägereld i mitt rum!
(Personligen tycker jag det låter som en ganska dum idé.. Jag tror inte hon gjorde det heller..)

- Nackskott på alla!
(Borde vi börja bli oroliga..?)

- För att de är utklädda uttrar!
(Svar på min fråga om varför alla fotbollsdomare har samma kroppsform.)

- Sätt dig i ett hörn och sov, börja helst snarka så folk måste fråga vad du gör. Säg sen att du är helt utmattad efter att ha hjälpt igelkottarna!

- OMG, nästan så man kan stoppa ner ett barn där, tänk om de har guld där i och försöker smuggla det!
(Jag var hos frisören och lade märke till de extremt stora schampooflaskorna de hade.. Jag tror dock inte att de hade varken barn eller guld där i.)

Inga kommentarer: