onsdag 23 januari 2008

Monicas oanade talanger.

Ni vet inte vad ni har missat när ni inte valde teknisk psykologi. Visst, både jag och Elin var lite nervösa över hur Monica egentligen skulle vara som lärare. De erfarenheter vi har från idrotten med henne har väl kanske inte varit de bästa. Men från och med idag älskar jag Monica! Hon är störtskön som lärare och hur rolig som helst!

Vi diskuterar något, jag minns inte vad, och föreställ er följande med Monicas tyska brytning.
Monica: Vi kan klä av oss och smörja in varandra på ryggen! Och vara nakna och duscha tillsammans!

Klassen skrattar lite nervöst och förstår inte riktigt syftet med denna handling.. Elin som sitter bredvid mig bryter ihop och skrattar i säkert fem minuter, hon försöker dölja det, men det går inte så bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag har ju sagt hela tiden är monika är en störtskön typ! <3

Anonym sa...

Hmm...den bedårande författaren missade slutet på hela historien när Monica ser att jag sitter och håller på att kvävas av allt skratt böjer hon sig fram till mig och säger:
-Det kanske var ett förslag som passade damen?