måndag 20 oktober 2008

Changes...

Idag fick jag höra från en säker källa att Infokompgymnasiet Nacka byter lokaler och namn vid årsskiftet, och i framtiden kommer Infokompisarnas ursprungliga mötesplats gå under namnet Klara Södra Gymnasium. Nya lokaler. Nya lärare. Nytt namn. Det är säkert att säga att vi tog studenten i tid, jag är i alla fall glad att minnas Infokompgymnasiet som det var på vår tid, och inte Klara Södra Gymnasium i Skanstull. Trots att det nya namnet faktiskt är ganska mycket finare...

17 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj hjälp hjälp. Jag håller verkligen med, vi tog studenten prick rätt år. Men det här betyder ju att vi måste åka och hälsa på innan jul. För vi måste faktiskt sitta i soffan och spela UNO en gång till! Eller maffia. För att visa barnen som går kvar hur det egentligen går till på Infokomp :)

Anonym sa...

Klara Södra känns ju så.. seriöst?
Är inte grejen med infokomp att man ligger i soffor och lämnar in saker för sent (inte alls)..

Anonym sa...

Klara Södra låter som en söt tjej. Hon är inte tjock men hon gillar bullar. Hon är jättesnäll och hade en kanin när hon var liten. Den hette Smulan. Hon är sån som skrattar med hela magen när hon tycker något är kul. Hennes andedräkt är som en mild vårbris. Hon röker eller snusar inte, men kan parta till då och då. Hon är en frisk fläkt, en sådan som man blir förälskad i. Dock blir man aldrig mer än vän med henne för man vågar inte ta steget.

Hon har dock tuttar som bananskal.

FLI sa...

Vi var dom sista riktiga infokompisarna!

Anonym sa...

ja, det var vi verkligen!

Unknown sa...

Alexander har du tråkigt på jobbet nu igen?

Anonym sa...

Borde inte du sova sådär dags?

Anonym sa...

varför göra något du vet stör folk "bara för att jag kan"? Verkar både barnsligt och väldigt onödigt i mina ögon.

Unknown sa...

Borde jag sova 00:20? I så fall borde jag sova nu.

Ina sa...

Du inser att det inte var jag som skrev den kommentaren va, Oliver? :P

Anonym sa...

Varföra störa sig på något som är så barnsligt? Verkar onödigt i mina ögon.

Men för att svara på din fråga; så känner jag mig oförskämt bekväm med att störa er. Det gör mig glad. Er irritation är som en våg av sinnesro som sköljer över mig.

Anonym sa...

Jag är mest trött. Borde nog sova.

Anonym sa...

Changes..

http://www.youtube.com/watch?v=44omSH6K9V8

Anonym sa...

Han dog... :(

Anonym sa...

Han blev caput!

Anonym sa...

Alla vet att han fortfarande lever, och att han bara hade en pungkula. Sexy ;)

Anonym sa...

Stackarn har only the lonely kvar.