torsdag 11 september 2008

Samma skrot och korn

Vet inte vem som började med trenden, vill jag vill nog att Cissi och Jag ska ta äran till de hela. Det är svårt att glömma bort Vem Där- turnieringe, UNO spelandes i timmar och leker maffia vid sofforna. Och vem kan glömma Cissis badboll som hon hade med sig när hon och Oliver återväde från Raoul Wallenberg utbildningen. Gissa vilken skola som har hakat på trenden? Jo Stockholms Universitet. Idag möttes jag av badbolalr i korridorerna och afficher där de välkomnade studeneterna till en sällskapsspel- och pub kväll.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad glad jag blir! :D

Anonym sa...

Är det den badbollen som jag numera har inne på mitt rum?

Peace out. A-town. Alex. Alejandro. Magnifico.

FLI sa...

Där satte du spiken i väggen! Du är ägare av badbollen!

Anonym sa...

du har hamnat rätt :)