torsdag 5 juni 2008

Vi ses på riddarkällaren


Vi gör natten oförglömlig

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev sannerligen en oförglömlig natt. och en del tårar på hemvägen för min del

<3

Anonym sa...

Verkligen, det känns som att det var svårt att få en bättre avslutning på allt.. Jag kommer helt klart minnas den här dagen med enbart glädje och kärlek! <3 <3

Unknown sa...

Oförglömlig natt är nog en underdrift. Helt fantastiskt var det!

Anonym sa...

Själv låg jag hemma och hade det skönt i min säng hela natten ^^

Men vi kommer ha hela livet på oss för underbara kvällar och nätter tillsammans :) Snart är det ju "camp annas landställe" som gäller ;)

Unknown sa...

Datum för det?

Anonym sa...

Oliver, det som är sagt, som jag har hört iaf, är vecka 34 i augusti :)

Anonym sa...

hörru elin, namnet på resan är faktiskt "infokompis kollo" ^^