fredag 27 juni 2008

Sökes: underhållare

Ärade vänner!

Imorgon, lördag 28 juni, ska jag och Felicia se kent & Thåström. Eller, det är nästan så att jag ska se kent och Thåström, Felicia är mest där för Thåströms skull. Men det är inte väsentligt. Det som är väsentligt är att vi ska köa, och att vi söker underhållare! Då kent är ett väldigt populärt band (jag vet att alla ni hatar dem. Men de är stora, faktiskt) krävs det ett par timmars köande för att få se något under konserten. Så antagligen kommer vi picknicka utanför Zinken från någon gång på eftermiddagen till klockan 18, då det är insläpp.

Ta vägarna förbi och sällskapa med oss! Vi skulle bli väldans glada :) Kanske utmanar vi er i ett parti Uno. Då finns det inga undanflykter!

Imorgon alltså: Mellan eftermiddagen och 18:00, utanför Zinken. Skicka ett sms innan om ni är osäkra på om vi är där eller inte :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill påpeka till fröken brehammar att jag är ett stort fan av kent, så räkna bort mig från skalan med losers som tänker negativa tankar :)

Anonym sa...

Jag kanske tittar förbi, om jag orkar =)

Jag måste erkänna att jag verbalt har sågat kent genom åren. Men jag skäms lite över det eftersom energi som spenderas på hat är slösad energi. Fortsätt älska kent! (eller ignorera dem om ni inte gillar dem)