tisdag 27 maj 2008

Kära alla ni som inte har facebook!
För att ni också ska känna gemenskap och inte känner er bortglömda så gäller följande:
"Torsdagen den 5 Juni klockan 8:30 samlas de som vill för en liten champagnefrukost uppe på berget vid skolan för att ha en mysig och trevlig sista morgon tillsammans. Alla medtar vad de vill dricka/äta om man vill det och det är okej att komma efter halv nio om man vill."
För alla er kära lärare som följer bloggen vill jag bara säga att detta inte kommer att spåra ur och att det är utanför skolans område samt utanför skoltid gör att jag vill ge er ett litet "haha"...men det gör jag nog inte...
Sedan vill jag också påminna er som ska åka på Shermins flak att det kommer vara jag och Shermin som har hand om musik och vi har bestämt att alla får välja en låt var och meddela det till oss. Gör man inte det så får man skylla sig själv och därmed heller inte klaga på flakmusiken sen :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kära alla ni som inte har facebook!

BAKÅTSTRÄVARE ÄR VAD NI ÄR!

Anonym sa...

Stick hem till Finland din jävla prästättling! (påhopp mot johan, inte mot elin)

Anonym sa...

ÖH! Pissa inte på min kompis Hacke!