torsdag 10 april 2008

Lyckligt det barn som får mig

Det var håltimme, jag och Pia valde att inte delta på aerobicsen så vi satt vid batmobile och tog det lugnt. Jag blir allt mer rastlösoch hungrig. Till slut lägger jag mig ner på golvet vid lilla nerförs backen och Pia ger mig sällskap. Vi ligger där bland allt damm och lyssnar på Dunderklumpen.
Sedan kommer Sebastian och ler av lycka när han ser oss, säger lite kort "ni är bara för roliga" innan han går in i lärarrummet. Kommer sedan ut och frågar hur jag hade fått Dunderklumpen i mp3 format. Han sätter sig på sin stol vid dörröppningen och lyssnar med oss. Sen närmar han sig och det hela slutar med att alla sitter på golvet och sjunger till Jätten Jorm och att han frågade snällt om vi ville skicka över den låten så han kunde ha det som ringsignal.
Lycklig som en femåring blev han när han hade den på mobilen och sa lyckligt "hoppas att någon ringer mig snart!"
(Uppmanar Pia att lägga upp bild)

4 kommentarer:

Anonym sa...

NAAAW!

Unknown sa...

Linus, sluta gömma dig bakom fjantiga seudonymer!

Anonym sa...

pseudonymer*, jag hade högre tankar om dig oliver!

vår mentor är förresten oerhört gullig :)

Unknown sa...

Ojsan, glömde visst ett p. Tack för att du rättar till det ina ;)