tisdag 22 april 2008

Ett till lärarmail :)

Och när jag ändå är inne på roliga lärarmail så var väl mailet från Bernt igår inte lite förvirrat? Han måste slagit rekord i att använda ordet 'eller'. Undrar om han gjorde det för att jävlas med Liza? :o Här kommer ett utdrag:

Hej 3a
I dag pratade mest jag om olika egenskaper en bra ledare ska ha samtom makt
Er uppgift är att komma på så många sätt som möjligt hur man kanutöva makt samt olika härskartekniker.

Utgå gärna från att du ska få andra människor att göra som du vill eller att du ska få som du vill eller att det du vill ska bli bra. Eller att du ska få andra att växa utifrån sina möjligheter.

Jag gillar mest det 'eller' som kommer efter punkten. Han hade nog tänkt sluta skriva, men så kom han på en sak till, och hör betoningen på 'eller'. Han är lite söt han med, lilla Berra :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

uppdatera mera!

FLI sa...

Skriv om mösspåtagningen som jag missade! Skriv hur studiestugan var utan mig!