onsdag 6 februari 2008

Duscha din porsche.

Jag tycker onsdagar är bra dagar. Onsdagar börjar ofta med engelska studiestuga för mig och min livskamrat Felicia. Men idag döpte vi officiellt om det till Frukostklubben. Det är oftast vi två, Max och en elev till som vi inte känner. Efter gårdagens chockartade besked om att våran älskade mentor lämnar oss om en vecka, ägnades dagens frukostklubb åt terapi och inte ett ord engelska uttalades. Istället gissade vi på lärares ålder, gissade betyg på oss själva och tittade på gamla barnprogram på Youtube. Bättre start på en onsdagsmorgon går inte att få.

Felicia hade även med sig sina 100 tuschpennor idag. Det kommenterade Max på sin skånska, vilket ledde till mobbning resten av dagen. Töschpennor med hårt sch-ljud enligt honom. Porsche med hårt sch-ljud enligt honom. Duscha med hårt sch-ljud enligt honom. Meningen "Jag duschar min porsche i tuschpennor" blev väldigt underhållande. Väldigt :)