söndag 24 februari 2008

Allas våran Oliver <3

Jag, Oliver och Sanna har precis gått av bussen i Fagersjö och går mot Micke.

Jag: Är Mickes föräldrar hemma?

Oliver: Tror det. I don't give a fuck, I'M A ROCKSTAR!

"Jag har fan ätit fyra pez på raken. Det är fan värre än att dricka vodka!"

Oliver står och pratar om något och jag som hittills varit så fascinerad av chipsen hajjar till på det jag tror Oliver säger:

Jag: Har du en klitta på foten?

Oliver: Du kanske har det - en klitta på foten. Jag har glitter på foten!

"Jag lät fan som en alvtransa från Bronx" - Oliver om ett av sina singstar framträdanden



STRIPTEASE I HÖGDALEN. OLIVER FICK EN SÖT VÄN PÅ KÖPET. KL. 02:11


8 kommentarer:

Anonym sa...

AAH, han var så läskig! Eller snarare, hans HAND var läskig. Blä

Unknown sa...

Jag såg den aldrig :/ var den gjord av plast?

Anonym sa...

haha ja och MKT mörkare än hans egen hudfärg :p den var sådär god chokladbrun :D

Unknown sa...

du skulle bitit i den!

Anonym sa...

nä... den lukta nog kiss.....

Anonym sa...

Haha! Varför klär Oliver av sig inför en man med en svart proteshand som luktade kiss?

Unknown sa...

Mycket bra fråga käre Mikael!

Jag frös, så jag skulle ta på mig min tröja som jag tidigare under kvällen hade tagit av mig.

Anonym sa...

Heder åt dig, gamle gosse.