söndag 27 januari 2008

Nån gång i tvåan

Hur många knäckemackor blev det tillslut?

Manus: (lägg gärna till om ni kan urskilja nåt jag inte kan)

Cissi: Bregott ska det va

Elin: Åh, de spelar trumpet!

Oliver: Vad ska du ha?

Ina: Det gör de inte alls det!

Oliver: Vad skare va för bröd, knäckebröd?

Cissi: Nej sån där fyrkant

Oliver: Ja men det e ju knäckebröd

Anna: SJUNG DÅ

Ina och Elin: För jag hatar...

Oliver: En eller Två?

Cissi: Ehh...Två

Oliver: Två?

Cissi: Nej

Oliver: Ska nån annan ha?

Cissi: Elin ville ha

Ina: JAG VILL HA KNÄCKEBRÖD!

Oliver: Hur många?

Anna: Jag vill också ha!

Ina: Ett

Oliver: Ett

Cissi: Jag vill också ha ett.

Oliver: Tre alltså

Cissi: TRE?!

Elin: JAG VILL HA EEN!

Oliver: TILLSAMMANS!

8 kommentarer:

Anonym sa...

AAhahahahhahahahahahahha.. vänta, andningspaus.. hahahahahahahhahahahahhahahha!

roligast är ju ändå att inte titta på filmen, bara läsa.. och vad hände med att Anna inte fick något knäckebröd?

Anonym sa...

Ja, det är verkligen helt kaos.. :D stackars Oliver..

Anna tål inte kanske? Duvet, gluten.

Anonym sa...

alltså...

Oliver: En eller Två?
Cissi: Ehh...Två
Oliver: Två?
Cissi: Nej


HAHAHA, såå roligt!

Anonym sa...

Och sen ändrar jag mig senare och vill bara ha en.. Hua.

Humor a la Infokomp :D

Anonym sa...

Alltså, det här är terapi, det är så stört roligt :D Jag har tittat fem gånger i rad nu, och det bästa är ändå när Oliver säger tre, och alla blir helt förfärade, jag utbrister "TRE?!" och alla andra "neej, EEN" :D

Anonym sa...

hahaha och den totala förvirringen när Oliver har fattat hur många mackor han ska hämta, men ingen annan hänger med alls..

Unknown sa...

Det där känns som en vanlig konversation mellan typ mig och Cissi.

Anonym sa...

Jag vill ändå försvara min dumhet lite.. Efter att Elin sagt 'jag vill ha eeeeen' så säger jag 'en, en'. Som att jag säger att Ina en, Elin en. Så kanske är jag med på noterna till slut, och förstår att Oliver menar tillsammans? ;D (Vi kan väl i alla fall låtsas?^^)