onsdag 30 januari 2008

Ett Feliciablogginlägg.

Jag måste bara dela med mig av ett blogginlägg som Felicia skrev för snart ett år sen. (Shit. Tiden går läskigt fort.. Jag minns det här som att det var förra veckan.. HJÄLP!)

Folk hade visst saknat mig igår när jag inte var i skolan, så idag var jag där och ställde att till rätta igen, eller jag gjorde nog mer oreda. Blev ombedd att söka upp en psykolog för jag sa att min rosa penna hade tagit min blåglittriga penna till fånga, och min lila penna var tvungen att gå på plankan, det är väl inte så konstigt? Jag lever i min fantasi värld, och jag trivs. För det är så mycket roligare med bilder i mina anteckningar, då Cissi är mitt centrum. Att pennor får liv är bara en del av min vardag, en del dagar kan jag till och med flyga.

Det är bara så underbart konstigt och beskriver tiden i tvåan när den var som bäst. När pennorna attackerade varandra och blev till gisslan, och när Felicia kunde flyga. Snart är det över.. =/

3 kommentarer:

Anonym sa...

Snart över, men inte riktigt än. Vi har många roliga dagar framför oss fortfarande!

Och Felicia, du är så fin.

FLI sa...

Lite tragiskt är det ju att alla mina pennor har snart dött av turbekolos!

Anonym sa...

Alltså Felicia, du är sjuk.. =p Eller så är det dina pennor ;D De har kanske smittat dig :o