torsdag 31 januari 2008

Det är inte alltid så lätt.

Det var en gång en sommar. En sommar då Felicia hade flera mål; saker hon skulle lära sig. En av de sakerna var att lära sig dyka. Eftersom hon och jag hittat ett favoritställe i Kristineberg där vi hängde dagarna i ända, och eftersom jag kan dyka hyfsat, kom vi överens om att det var ett uppdrag passande mig att lära henne! Jag tror vi gjorde två tappra försök. Sen ville Felicia inte vara med längre. Antingen var jag en dålig lärare, eller så har Felicia inte givits gåvan med färdigheten kallad dykning. Här kommer ett smakprov på hur det kunde se ut :)


9 kommentarer:

FLI sa...

HAHA! det är jätteroligt om man ser det om och om igen! ;D

Anonym sa...

Fast det har ju inte så mycket med Infokomp att göra?

Anonym sa...

(vad har Annas lillasysters leksakshunden med Infokomp att göra?)

Anonym sa...

Men ursäkta då, du som inte vågar signera med ditt namn. Att jag la upp den beror på att 1, den är ganska underhållande i min mening och 2, Felicia går på Infokomp. 3 är kanske att jag också går där. Jag kan ta bort den om det ska vara på det viset..

Unknown sa...

NEJ! Den bevisar infokompisars oförmåga att göra alldagliga saker! Låt den vara kvar :)

FLI sa...

Måste bara säga att jag älskar elins skratt!;D

Anonym sa...

HAHAHAHA, klockren!

Anonym sa...

Jajusste fan det var jag som filmade va?!

Anonym sa...

Cissi, jag heter Alejandro och är nattens älskarinna...